Bildbomb

Hej bloggen!

Hade det jättekul ute igår i Björkvik. Så skönt att komma bort från stan och umgås med folk man tycker om. Se som mest förjävlig ut (i alla fall jag) och bara skita i allt.

Jag kan ju också berätta att jag fick i mig en 1,5 liters cola under kvällen, dem andra körde ölspelet och jag körde colaspelet, haha. Men kunde nästan tro att det var jag som var full. För mycket cola är inte bra, trodde jag aldrig skulle kunna somna, istället tokslockna alla vid 23.00 någon gång. HAHAHAHAA

Äsch, nu får ni lite bilder istället, enjoy!


Alexander och Konrad


Mikaela och Julia. Julia försöker inte ta sig ur grejen utan in, haha fult!


Som Konrad sa igår "Undrar varför drickan ser mycket godare ut på bild än i verkligheten".


Fotade Julias Ray-Ban solglasögon.


Julia badar.


Jag hade väl lika gärna kunnat satt en censur över mitt ansikte, men jag bjuder!


Objektiv.


En geting jag lyckades döda med min gaffel igår, haha det är därför den ser ut som den gör..


Lite Melba dracks.


Vatten.


Mikaela blir jagad av en geting, haha!


Alexander plaskar i vattnet.

Foton; Jag, Julia, Konrad, Mikaela och Alexander.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0