Helgens planer

I helgen far jag upp till Stockholm, där finns två st löshårsbutiker vilket är SKITBRA för min del. För ska färga mitt hår nu på fredag och jag vågar verkligen inte skicka efter löshår för om det skulle bli fel färg skulle jag dö, typ. Men då får jag hjälp istället och att det verkligen blir rätt. Ska även köpa nytt smink, allt mitt har tagit slut.
Slutsats: En shoppinghelg, klingar fin fint i mina öron. Måste dock kolla om pappa lämnade kvar tågkortet. Åker ju gratis upp till Stockholm i så fall :)

/V


Kommentarer
Postat av: madde

tajmahal på drottninggatan, skitdryg personal men bästa billigaste håret. har köpt där i flera år :) gå dit!

2010-08-23 @ 20:53:38
URL: http://madelenewinberg.blogg.se/
Postat av: haza jijan

braa vickis då åker vi på lördag ? men vi kollar me de andra me vilka som ska med? :)

2010-08-23 @ 23:49:28
URL: http://hjijan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0