I'm back

Hej igen bloggen, pausen blev kort, haha typ en dag. Men mitt humör är tillbaka, lämnat in min jacka på kemtvätten nu idag i alla fall. Frågade dem som jobbade där om man skulle tvätta den hemma eller inte efter en spya. Hon sa att det var bäst att göra det där och visade även mig tvättsymbolerna i jackan. Även fast man säkert skulle fått bort det mesta här hemma så ville jag ändå lämna in den. Det var ändå en dyr jacka så vill ju självklart att den ska bli så ren som möjligt.

Hann även med att åka hem till Moa idag och kolla på hennes lägenhet, den var superfin :). Vi sa också att hon, jag och Bella ska ha filmkväll där någon gång, klingar fint i mina öron!

Hursom, fick hem mitt löshår idag. Så hade egentligen inte behövt ringt och bokat om klipptiden. Men under tiden till nästa vecka kan jag ju lära mig hur man sätter i håret bättre.
Efter skolan köpte jag även ett rött läpstift, visar er bild senare på vad det hette och kommer ifrån. Fick även hem mina träningsbyxor från H&M, så ska ut på promenad nu med Bella och Bosse. Hörs sen!

/V


Jag ser ut som Snövit i det röda läppstiftet, men I I I like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0