Spotify Premium!

Kan ju dra ett till inlägg nu lika gärna. Fixade Spotify Premium, I love it already! Sjukt skönt att ha, slipper man använda iPhonens iPod, för där har jag typ 5 låtar kanske? hoho!

Jo juste, när jag skulle skicka iväg SMS för att få en kod så man kan aktivera Spotify Premium så får jag inte det. Ringer då kundtjänsten och frågar varför inte. Han säger då att jag är under 18 (det visste jag inte?) och att mitt köp inte kommer genomföras, nehe tänkte jag och sa tack ändå. Ca 10 minuter senare får jag min kod till Spotify premium, sug på den ni! Ibland är det bra att ens telefon står på päronen, hihi!

Nej nu ska jag ta tummen ut ur röven och duscha, för sen bär det av på kräftskiva hos fröken Emma Seger. Längtat klart nu, finally!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0