13 dec

Godkväll bloggen!

Ligger i systers säng och kan verkligen inte somna. Har legat och tänkt lite på allt möjligt, plugg framförallt. Skolan suger rätt hårt, men tackar Gud för att den snart är över. Höstterminen har verkligen gått sjukt snabbt och redan om mindre än en månad sitter man vid bänken igen och har börjat vårtterminen. Har redan gått halva min gymnasietid, tyckte som det nyss kändes som man hade börjat ettan. Visst är det skönt på ett vis, att känna sig "fri" (om 1,5 år) men vad gör man sen då? Skaffa ett fast jobb känns ju knappast som det enklaste.
Grejen är den att jag inte vill vara kvar i den här staden, jag vill bort från denna håla och åka till ett nytt land. Prova stå på egna ben och utmana mig själv. Allting går bara man vill. Och jag tror att man har större chans att lyckas utomlands än kvar här i Sverige. Men även om man skulle misslyckas där så har jag ändå lyckats genom att våga!

Aja, nu borde jag gå och lägga mig egentligen men blir nog att slösurfa istället. Hörs imorgon, godnatt!


Summer

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur snygg tycker du att du är på en skala 1-10?? tacksam för svar :))

2010-12-13 @ 17:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0