Augusti 2010

Såhär såg mitt augusti ut 2010.
Började jobba nere på Värmbols IP med Kalle, skaffade Spotify Premium (måste göras snarast), blev full på coca cola ute i b-vik med Julia, Mikaela, Alexander och Konrad, fyllde 17 år och fick Kent-boxen av mina fina vänner, hade vinkväll hos Lisa, festade hos Claes ute i näset en del, fixade bloggdesigner, hade kräftskiva hos fröken Seger, hängde på GK, blev nerspydd, hade karatefylla (hahaha), köpte träningskläder, fick min första jobblön, köpte löshår och färgade håret svart(!!!!), började gilla att ha bandana på mig, tog bort min navelpiercing (då den höll på att växa ur), SMSade 118800 och frågade "vem är viem.blogg.se?" fick svaret att jag gillade gynning och kissie (K-U-L), hade min första fotosession med Jullan och sommaren började närma sig sitt slut, buhuu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0