Dag 6 - Min dag

Okej, känner på mig att detta kommer bli ett sjukt tråkigt inlägg. Men hursomhaver, min dag började med att klockan ringde 06.50, gick och duschade, åt frukost och tog sedan bussen till skolan. I skolan hade jag först kemi, sen fysik och efter det lunch, vi fick tacos utan GURKA, vad tänkte de? När lunchen var över så var det matte/fysik och sedan historia i 30 min. Efter det så stannade jag och några från min klass kvar i skolan, utforskade lite och åt kebabtallrik på Venezia MUMS. Sedan gick vi tillbaka till skolan och "pluggade" fysik, jag satt snarare framför fb. På fb fick jag tag på Christian och frågade snällt om han kunde skjutsa hem mig.. och nu så ligger jag här, hemma i min sköna säng :)

Ja, det var min dag de. Slår vad om att kanske 1/5 läste texten haha!


Bjuder på en ypperligt snygg bild!

Kommentarer
Postat av: jullan

vi är snygga vi!

2010-12-06 @ 19:38:17
URL: http://juliakraantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0