Dag 7 - Min bästa vän/vänner

Mina närmaste vänner är: Julia, Mikaela, Viktoria, Marija, Haza, Kajsa, Andrea & Lisa. Vissa har jag känt längre och andra kortare, men de är alla mina girls. Trots ett så stort gäng som vi är (nio personer) så håller vi ihop. Självklart bråkar även vi ibland, men ju äldre man blir desto färre blir faktiskt bråken. Jag behöver er allihop ska ni i alla fall veta ♥.
Sen får jag heller inte glömma min bästa kill-kompis Christian. Han ställer alltid upp och lyssnar, han är bra han!

Sen finns det ju självklart de personer jag håller lite extra hårt om och de är min syster Isabella och min allra bästa vän Julia. Min syster har jag levt med hela mitt liv, det är hon som fått mig galen. Men jag gillar det, hon är min förebild. Självklart bråkar även vi ibland, men vi vet alltid vart vi har varandra. Jag älskar min syster otroligt högt, hon är ju trots allt mitt kött och blod.

Sen min andra bästa vän är Julia. Precis som hon beskriver i sin blogg så är vi raka motsatser. Jag gillar sjuka, galna, knäppa saker medan Julia är med lugn utav sig. Men man skulle kunna säga att vi byter varandras personligheter ibland, så tänker jag ibland till en gång extra innan jag gör mina handlingar och det tackar jag Julia för. Och detsamma gäller Julia, hon tar efter min personlighet och blir lite smågalen hon ibland med. Vi är som + och -, vi hör ihop helt enkelt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0