Dag 8 - Ett ögonblick

Det absolut bästa ögonblicket jag har varit med om var när jag anlände till världens bästa stad, New York City. Min dröm är att bo där en del av mitt liv, skaffa något skitjobb bo i en ok lägenhet med en vän och leva loppan på deras nattklubbar. Oj, det var ju inte de jag skulle skriva om, men i alla fall. Tror än idag att det inte riktigt hände, för det kändes så overkligt. Men det är mitt absolut bästa ögonblick, när jag fick se ut över hela Manhattan, gå runt i Central Park, gå på fifth avenue. Det var grymt, jag ska tillbaka. Börjar även sakna Dave och Melissa samt deras barn Paul och Ian när jag skriver det här ♥, min lilla extra familj på andra sidan jordklotet, trots att jag bara vart hos de en gång så kom vi väldigt nära då. Överväger om man kanske inte borde åka tillbaka dit nästa år, det är svårt de här.

/Viem

Kommentarer
Postat av: rebecca

händer i helgen? :)

2010-12-08 @ 20:57:32
URL: http://rebeccamalmberg.blogg.se/
Postat av: Cissi

oh jag vill också till New York!

2010-12-08 @ 21:19:00
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0