Nyårslöften 2011

Eftersom nyår börjar närma sig så har jag funderat på massor av nyårslöften och för en gångs skull så ska jag hålla mig vid dessa. Tror jag behöver lite struktur och mål faktiskt. Annars kan jag aldrig riktigt fokusera på något. Kommer även fylla i kryss (x) när jag väl gjort/köpt/hållit det.

Kommer säkert fylla på denna lista senare, men detta är vad jag kan komma på just nu.

Detta ska införskaffas
• Jeans [ ]
• Klocka [ ]
• Plånbok [ ]
• Kameraprylar [ ]
• Väska [ ]
• Hårddisk [ ]


To-do
• Åka utomlands [ ]
• Skaffa ett jobb [ ]
• Gå ut med bra betyg från tvåan [ ]
• Ägna mer tid åt bloggen [ ]
• Skaffa egen domän (t.ex. http://viems.se/) [ ]
• Färga håret mörkblont [ ]
• Tatuera in "pappa, mamma, bror & syster" på grekiska [ ]
• Ta körtkort [ ]
• Pierca tungan [ ]
• Läsa alla Harry Potter böcker innan sista filmen släpps på bio [ ]
• Skaffa ID-kort, ja jag är efter [ ]

Saker jag ska hålla mig vid
• Byta ut H&M mot Asos.com [ ]
• Sluta äta godis [ ]
• Dricka alkohol endast en gång i månaden fram till sommaren [ ]
• Göra läxor i tid (typ den viktigaste punkten) [ ]
• Träna regelbundet [ ]

/ Viem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0