Lite mer ego




Foto: Jag
Modell: Jag

Kommentarer
Postat av: bara en vanlig läsare

Det ser ut som du bajsar på sista bilden, viem... du kan ju ta fina bilder, men bilder där du själv är motivet blir sällan särskilt fina. Inte pga ditt utseende utan pga din sjukt dåliga smak gällande bra och dåliga bilder (snackar porträtt). Fortsätt med naturbilder istället, eller öva mer på porträttbilderna. Ärligt talat, sjukt fula porträtt hittills.

2010-07-22 @ 13:12:06
Postat av: vickan - bara en vanlig läsare

Sv: Haha, måste bara fråga. Har du sett mig bajsa? Nej, det tror jag inte. Men gillar att du säger vad du tycker :). Jag håller på att lär mig fortfarande och visst, nu när jag kollar på bilden kanske jag ser ansträngande ut i ansiktet. Men som jag precis skrev, jag lär mig fortfarande och jag vill se förändring i mitt fotograferande :). Men tack för upplysningen!

Kram

2010-07-22 @ 13:22:34
URL: http://viem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0