Ren och fräsch

Som ni säkert märkt har jag rensat bland inläggen. Det är verkligen absolut sista gången jag gör det, men jag gör det endast för att jag vill börja om "på nytt" och har heller ingen lust att starta upp en ny blogg då jag gillar mitt bloggnamn.

Jag har fått tillbaka mitt fotointresse och kommer börja fotografera ännu mer. Då känns det som vad jag skrivit tidigare i bloggen krockar med materialet som kommer börjar visas mer nu. Självklart kommer jag blogga som vanligt, fast det kommer bli mer bilder. Får se om läsare stannar eller "ger sig av". Men jag är ju fortfarande jag så ;)

Kommer fixa och trixa lite med bloggen nu, hörs i morgon!

/Viktoria


Kommentarer
Postat av: en vanlig läsare

skitsnygga bilder =)

2010-07-22 @ 13:13:34
Postat av: vickan - en vanlig läsare

Sv: Tack tack :)

2010-07-22 @ 21:21:14
URL: http://viem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0