16.59

Sitter hemma hos Julia för tillfället, vi fikade här istället för nere på stan. Tog med datorn och pluggade lite, så har äntligen fått min uppsats klar. Har heller ingen söndags-ångest som jag brukar ha, ännu bättre!
Jag och Julia har även tagit i hand om att vi ska vara nyktra fram till nyår. Och för min del känns det skitbra, för nu när man kommit igång med träningen vill jag inte förstöra den genom att dricka massa alkohol som innehåller massor av kalorier.
Mätte även alla mina olika kroppsdelar idag så jag kan jämföra det senare, t.ex. rumpa, ben, midja och höfter.

Nu blir det att traska hem och göra iordning tacosen, papi väntar nog på mig.

/Viem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0