Hälso

Hej bloggen,

Har precis kommit hem från gymmet! Ja, pappa lyckades få med mig, haha. Nej, men jag och syster pratade (innan hon åkte iväg till Mallorca) att vi måste ta hand om våra kroppar bättre. Så nu äter jag endast: frukost, lunch, frukt och kvällsmiddag. Istället för: frukost, lunch, mellanmål, kvällsmiddag och kvällsmackor + något annat ibland. Ja, har tagit bort onödiga måltider helt enkelt.
När syster kommer hem ska vi även börja träna ca 2 ggr i veckan, så att det inte känns tråkigt att gå till gymmet. Som det tidigare gjort, när man försökt sig på 3-4 ggr i veckan. Då har i alla fall jag tappat lusten. Vi ska även försöka ut och gå promenader oftare. Själv tycker jag detta låter skitbra, så det känns bra att komma igång!

Nu ikväll ska jag försöka skriva lite historia och engelska, hörs sen kanske!

/V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0