Torsdag

Godkväll bloggen,

Nu ikväll drog ju jag, Mikaela, Andrea och Julia och simma. Det var galet skönt och nu har jag även ett klippkort, skitbra ju!
Nu till helgen har det blivit lite ändringar, tror jag ska iväg och festa i morgon. Eftersom Emelie inte kunde nu i helgen så blir det om två veckor istället. Så nu på lördag och söndag ska jag, Julia och Mikaela plugga. Så man inte ligger efter med något, inte för jag gör det. Men så man tar tag i uppgifterna som ska vara klara innan höstlovet.
Och du Haza, blir det av på söndag behöver veta :)?

Sitter även och pratar med Joakim nu på MSN, ska kanske få agera assistent på hans plåtningar (min idé), just för att lära mig så mycket som möjligt. Tror nog det kan bli skitkul!

Latero!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0