18.34

Hela outfiten


Klänning H&M, jackan är systers + svarta höga converse.
Fick både vita och svarta converse av pappa igår. Och ja dem kommer ifrån Kina, men det roliga var idag när vi var inne på scorett så jämförde vi skornas design och vart dem kommer ifrån. Och gissa vad, dem ser exakt likadana ut och det står Made in China på båda. Om ni inte tror mig, kan jag försöka fixa fram en jämförelse bild.
Så istället för att betala 1400 kr för två par converse i Sverige, så får jag två par i Kina för 120kr. Dock väntar ju jag på mina andra vita converse från Ellos, som jag kommer få den 20 december nu, haha! Så kanske var lite småonödigt att beställa dem men, men.

Annars om någon är sugen på dem vita i storlek 5 (37) kan ni ju få köpa dem för 100kr? Ni ser dem även på bild 1 i bakgrunden! Maila till: [email protected]

Kunde ändra på beställningen hos Ellos och ändrade till röda Converse istället (så dem vita är inte längre till salu), dessutom fick jag rabatt på 50%. Så nu fick jag dem för 349kr :).

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har köpt alla mina från ebay, 170 spänn totalt. ingen skillnad från svindyra i Sverige...

2010-09-26 @ 14:19:06
Postat av: viktoria - anonym

Svar: Okej, nej det är ju inte. Kvalitén är ju egentligen riktigt kass så dem är ju inte värda mer. Men eftersom jag redan beställt ett par så. Men ska nog kolla om de går att avbryta beställningen om jag inte skulle få dem sålda (som jag fick av pappa). :)

2010-09-26 @ 14:27:00
URL: http://viem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0