22 sep

Nu på fredag kommer äntligen pappa hem från Chinaaaaa, som jag saknat honom. Min pappa är verkligen bäst, jag är mer pappas flicka än mammas.
När vi pratade på skype förut idag så började vi prata lite om reflexskärmar och objektiv. Så ska nu i hegen i alla fall åka och kolla efter reflexskärmar på Media Markt, för typ 38940373;de gången. Nejmen de har varit slut i lager där väldigt länge. Men om det inte skulle finnas i lager nu igen kommer jag på en gång beställa från cyberphoto. Har provat med folie som jag läst man kan göra för att få samma effekt, men lär nog bli lättare nu med riktiga skärmar, även tusen ggr bättre bilder.
Har även hittat ett objektiv jag är riktigt sugen på. Finns här i Sverige för ungefär 3800-4000kr. Men i USA finns de för ungefär 2400-2600 tror jag. Tur är då att pappas jobbarkompis ska till USA nästa vecka, så ska överväga lite om jag vill ha det eller inte.

Nu kl 22.00 blir de Kungarna av Tylösand, har längtat som tusan. Älskar det programmet, visst att de är lite.... ja. Men underhållning, ja det är det verkligen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0