Hur högt

Hej bloggen!

Ingen träning och ingen fotografering, buhu :(. Men vädret var inte med oss idag och Bella skulle tydligen iväg och fira sin vän som fyller år idag. Så istället har jag ägnat mig åt att plugga fysik. Går rätt bra faktiskt, men jag skulle gärna velat ha lite godis vid sidan. Men det fanns inget hemma och eftersom jag inte vill ut i regnet får jag klara mig utan ett tag till.
Ska ta en paus nu och sen blir det nog att skriva lite idrott för omväxlingens skull. Vi ska planera en lektion på 30 minuter, ska nog inte vara allt för svårt hoppas jag :)!

/V


En mindre glamourös bild, haha! Tar alltid på mig mina fulaste (skönaste) kläder när jag kommit hem. Riktigt skönt att plugga i också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0