Liten beställning

Så, nu har jag äntligen mina converse, dock kommer dem inte förrens i januari(?) Edit 20 Dec. Men vill vänta med att använda dem till våren (så dem inte blir bruna/gråa/beigea som mina blev sist pga. jag använde dem på vintern). Så det funkar bra ändå, så då vet jag redan nu att jag har dem. Brukar ju alltid annars vara slut överallt i alla butiker och på nätet.
Köpte även en stickad tröja, har haft en liknande från ginatricot men slängde den då den började bli lite sunkig (som de flesta ginatricot kläder blir efter ett tag tyvärr). Hoppas denna är av bättre kvalité i alla fall! Den kommer nu redan i oktober!


Gjorde beställningen från ellos.se

Såhär såg mina converse ut precis innan jag slängde dem


Haha, som ni ser inget vidare resultat. Dock är detta efter P&L, men dem såg nästan i princip likadana ut som innan och efter så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0