Måndag 13 sept

Godkväll,

idag blev träningen att ut och gå i skogen och plocka svamp, och jag kan lova det blir en riktigt rejäl träning. Så mycket upp och ned och hit och dit. Det var jag, Bella, Moa och Emma som drog ut, hundarna fick också följa med. Blev faktiskt en hel del svamp, mer än vad jag trott. Så nu ikväll åt vi mackor med svampstuvning på, mums!

Kanske drar iväg en snabbis och går på bandet, men får se om Bellis orkar. För övrigt har jag världens längsta sovmorgon i morgon. Borde nog passa på att plugga fysik, vilket jag även borde göra ikväll. Eftersom vi har prov på onsdag. Vårt näst sista prov i fysik (om man bortser från NP). Så jävla skönt, hatar hatar hatar fysik. Så det ska bli skönt att den kursen avslutas nu till vintern.

Nu ska jag höra med Bella, puss och kram!

Blir att ta det lugnt istället, lika skönt de ;)


Bild från i somras, sakna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0