söndag 5 sep

Godkväll bloggen!

Bloggen har besöksrekord idag, just nu har det vart 221 stycken unika. Sånt gör en alltid glad.
Var ju och kollade förut på "I rymden finns inga känslor" och jag måste säga att filmen får 7/10. Skrattade mig i princip igenom hela filmen. Så kolla på den ni som funderar på det, absolut sevärd!

Nu i veckan ska jag försöka få ordning på en ordentlig header. Har redan lite planer hur den ska se ut, även övrig design så det blir nog prima ska ni se. Ska även hinna med att fixa Emmas bloggdesign även.

Och Marija, nästa gång vi fotar ska du med. Denna gång var ju t.o.m. din idé, ditt mongo :D, haha!


Kommentarer
Postat av: marija

hihi, jag lovar vickan =D i veckan när det är lite sun? säg till när ni båda kan

2010-09-06 @ 13:21:57
URL: http://redfive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0