Tisdag 7 september

Godmorgon!

Sitter just nu i skolan och väntar på att operativsystem lektionen ska börja, låter kul va? Mja, inte speciellt.
Måste även hört fel ang. helgen, det är på fredag vi ska ut till näset istället. Men det funkar lika bra ändå :).

Och vet ni vad, jag har även på mig JEANS. Tycker egentligen det är skitsnyggt, men inte på mig. Leggings är både bekvämare, snyggare och sitter bättre. Fast kan vara kul att variera sig.

Juste, igår var jag ute och gick med mamma och pappa, blir nog en runda idag igen. Gick ju även i lördags så det är skönt att komma igång, mjukstart och inget tvång gör träningen rolig faktiskt. Latero!!

Sammanfattningsvis måste detta vart det mest osammanhängade inlägg någonsin, haha!


/V


Just nu, lånade Jacobs tröja. Vårat klassrum är verkligen sjukt kallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0