Copycat?

Jag vet inte om jag ska bli glad eller inte, men lite roligt är det att det finns en person vill både "skriva" och ha en likadan design som mig, ja ni kan ju själva avgöra om jag har fel eller inte (;. Menar absolut inget illa med detta, men som sagt, lite roligt är det ändå, haha!

Tror folk förväntar sig att jag ska svara på deras kommentarer personligen, men det tänker jag tyvärr inte göra eftersom jag inte gillar tjafs. Speciellt inte över ett blogginlägg, snälla någon. Ni är i så fall lika omogna och patetiska som jag i så fall?

Men om vi säger såhär, jag menade inget illa med det här inlägget (som jag skrivit också). Jag har tidigare hört att våra designer har sett likadana av andra personer, har inte brytt mig tidigare. Men ville då visa i MIN blogg att JAG tycker våra designer påminner om varandra. Visst att den personen säkert inte tänkt på det eller härmat mig. Men se detta gång på gång är lite komiskt tycker jag. Så, hoppas vi har detta avklarat nu.



d behöver ingen hålla med mig, men jag har rätt att säga MINA åsikter i MIN blogg. Och om detta tydligen var så provecerande för vissa bör ni kanske




Kommentarer
Postat av: VEPEEEEE

HAHA är du skön eller? det är inte ens likt? och hur många har inte ngn gång skrivit att det var osammanhängande ;D;D

2010-09-09 @ 21:54:44
URL: http://vepe.blogg.se/
Postat av: viktoria igen

dock vet jag vem du menar och henne bryr jag mig inte alls om hihi. roligt om hon blir arg på dig=)

2010-09-09 @ 21:55:33
Postat av: Viktoria - VEEEPEE

Haha, sure. men kolla designen, pleeeeeaseee :DDDD

2010-09-09 @ 21:57:57
URL: http://viem.blogg.se/
Postat av: Sandra kung Hammarbäck

Ojdå detta var mer än vad jag visste. Vet iaf nu varför jag skulle in på din blogg ''snabbt och kolla''.

Förstår inte hur du ser likheten på din och min blogg och förstår inte alls det där med menyn (speciellt inte med tanke på att jag gjorde om min design för några dagar sen och senast jag kollade så var inte dina rubriker och streck gula) men fine :)

2010-09-09 @ 23:41:57
URL: http://sandramaries.blogg.se/
Postat av: Viktoria Greek - Sandra

inte första gången våra designer ser likadana ut, bryr mig inte egentligen. Utan tyckte det var roligt att visa likheten snarare så du också ser det ;)

2010-09-10 @ 08:19:45
URL: http://viem.blogg.se/
Postat av: amanda

måste bara säga att det är massor som har sådär och inte bara du och sandra och att just ni har fått samma måste bara blivit en jävla slump tror jag (: tänker inte va här och dampa precis , bara typ säga att copycat kan jag tänka mig om hela typ sidan va nästan på pricken likadan . menah ,

2010-09-10 @ 09:53:22
Postat av: Sandra kung Hammarbäck

outch! tror du att jag sitter inne på din blogg hela dagarna och studerar hur din design ser ut för att göra en likadan? troligt! :)

2010-09-10 @ 10:03:39
URL: http://sandramaries.blogg.se/
Postat av: Viktoria - Amanda

Nej, säkert inte. Jag tyckte det bara var kul att visa likheten och jag vet att det inte är första gången vi "råkar" ha rätt likadana designer. Tyckte det var lite kul så ville visa likheten som jag skrev tidigare :)

2010-09-10 @ 11:06:32
URL: http://viem.blogg.se/
Postat av: Viktoria Greek - Sandra

Mja, det skulle väl vara lite stalker aktigt, tycker inte du också det? :)

2010-09-10 @ 11:07:28
URL: http://viem.blogg.se/
Postat av: Sandra kung Hammarbäck

precis :) och varför skulle jag vela stalka dig? då har jag bättre för mig om dagarna.

2010-09-10 @ 11:57:51
URL: http://sandramaries.blogg.se/
Postat av: Viktoria Greek - Sandra

Ja, menar det. Bra det, annars hade det nog vart konstigt :)

2010-09-10 @ 12:01:24
URL: http://viem.blogg.se/
Postat av: hm,

haha, ett ord. resten var ju inte lika någonstans..

2010-09-10 @ 12:30:08
Postat av: Viktoria - hm,

Alla tycker vi olika helt enkelt :), men nästa gång du kommenterar skulle jag föredra ett namn för jag tvivlar på att du heter "hm" ;)?

2010-09-10 @ 14:34:45
Postat av: tess

hon använde samma ord...? nej vänta treee likadana ord(detta, osammanhängande,inlägg)...serisöt, det var ganska onödigt inlägg om jag får säga det själv. För mig låter det som om du bara vill starta "tjaffs" (även om du kmr förneka det nu) Fine att du klagade på ordet "sammanfattningsvis", men designen nedan, inte likt alls, förlåt...93:or säger jag bara...

2010-09-10 @ 16:26:05
Postat av: amanda

Äger du ordet osammanhängande? allt annat var ju liksom helt annorlunda? :p

2010-09-10 @ 19:29:12
Postat av: madde

men hallå, du byter ju design varje dag? och det var väl inte speciellt likt heller? låt bruden vara :)

2010-09-10 @ 20:32:18
Postat av: tess <3 foto

sv: finns olika typer av 93:or...men många beter sig så mycket yngre än vad dem egentligen är...snart 18 och klagar på att någon "härmade" dig...patetiskt.

2010-09-11 @ 11:54:40
URL: http://tessfredriksson.blogg.se/
Postat av: lina

haha asså vad dillar ni om? det är ju förfan inte likt på en fläck, trodde du skämtade om det först hahah, för det är ju vad det hela är, ett stort skämt

2010-09-11 @ 17:20:06
Postat av: Tess

Verkar som om ingen tog det som ett skämt, och om du inte menade något illa så tycker jag det verkar som om hon tog illa upp. Vad hade du tänkt dig liksom? Eftersom du inte menade något illa förstår jag inte varför lägga ner energi på att göra ett helt onödigt inlägg...?

2010-09-12 @ 11:36:37
Postat av: marija

hejhej :)

2010-09-12 @ 20:49:15
URL: http://redfive.blogg.se/
Postat av: lkj

omg vilka idiotiska fjortisar det finns

2011-06-08 @ 00:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0