30 augusti

Hej bloggen!

Skolan idag kändes otroligt lång även fast jag hade sovmorgon till halv tio och slutade vid kvart i fyra. Annars då, jo jag är lite småsur för att jag inte kan beställa mig jacka från asos. Förstår inte varför, det står bara att den inte kan levereras till angiven adress och det går heller inte att välja Ica nära. Så jag tänkte om kanske 1,5 månad drar jag upp till Stockholm och köper den då på NK istället. Har ju redan mina tre andra jackor som jag kan klara mig på så länge, och än så länge fryser jag inte så mycket.
Så istället tröstshoppade jag lite på H&M. Fick skjorta, nagellack och byxor för hela 300kr och det gjorde mig på bra humör. Hämtade även hem mina saker från Ellos det gjorde mig också på bättre humör.

/Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0