IKEA hela dagen

Sådär, nu har jag dubbelsäng, sängbord, fotölj, filtar, kuddar, täcken..... ja jag skulle kunna räkna upp ett bra tag på allt jag har köpt den senaste veckan. Men nu är vi färdiga på IKEA. Dock väntar jag fortfarande på mina saker från Ellos. Så jag tror jag får sakerna nästa vecka (eftersom det är fredag idag, sista arbetsdagen med andra ord), blev ju en rätt så stor beställning därifrån så kan vara därför leveransen dröjer. Så rummet får ni se nästa vecka, då det förmodligen kommer vara klart!!! Nu väntar jag bara att pappa ska komma hem igen, han är iväg och handlar mat tills ikväll. Sen så ska vi börja montera och fixa, iiiiiiih! Så kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0