Lör 13 aug

Onsdag, torsdag, fredag och kanske idag? Orkar man verkligen? Var ju i Halmstad förra helgen så det är ett under att jag inte har dött än, haha! Har i alla fall haft det riktigt kul att dessa dagar. Måste även visa bilder från i torsdags när vi var i Smedjan.
Igår blev det Harrys. Jag och några till gick dit lite tidigare för att vi inte ville in på öltältet där de flesta andra av K-holms invånare befann sig. Efter ha suttit där i kanske 30 min så börjar det strömma in med folk och kön blev så lång att den gick enda till Statt. Så det kändes bra att man kommit dit lite tidigare så man slapp stå i kö i kanske 15-20 minuter.

Nu håller jag på och laddar ner "The Roommate", hoppas den är bra. Ska även försöka sova lite också, då jag inte somnade förrens klockan 4-5 inatt.

Har även beställt lite saker till mitt nya rum från Ellos.se (ska visa er senare), ska också försöka hinna måla en vägg där inne innan torsdag också. För då ska vi till IKEA och köpa säng och andra grejer. Längtar!!! Bor för tillfället i ett rum som endast innehåller en säng och en spegel, inte så jävla party med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0