Mitt nya schema


Såhär ser mitt nya schema ut för hösten. Kan inte annat än att älska det. Dock hade gärna de långa håltimmarna gärna fått försvunnit så man hade kunnat slutat ännu tidigare varje dag. Sen på vårterminen har jag heller ingen matte (de orangea boxarna) så då kommer jag inte ha några lektioner alls typ.
Dock saknade jag "IT-gymnasiet-känslan". Vi är otroligt utspridda nu om man jämför med tidigare. Men men, det är ju bara ett år. Jag tror jag kommer att stå ut. Maten var dock ingen höjdare, otroligt smaklöst.

Ellos måste förövrigt blivit lite knasig igen, hade problem med dem förra hösten/vintern med att få hem ett par skor. Nåväl, vi hade fått hem ett brev att vi hade ett paket att hämta ut på ICA nära, men väl i butiken säger kassöskarn att det måste blivit något fel. Då paketet inte ens hade anlänt till butiken. Ytterst tråkigt, då jag hade sett fram emot att få se hur mina saker till rummet såg ut i verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0