19 dec

Hej på er!

Tyvärr hamnar bloggen väldigt mycket åt sidan när man har så mycket annat för sig. Har varit med min fina från i lördags tills nu imorse. Vid 09.00 idag så åkte han och lämna av mig vid körskolan för att jag skulle ha risktvåan. Det var roligt och väldigt nyttigt, dock var jag jävligt trött efter ha varit med körskolan en hel dag så jag somnade ett par gånger i bilen på vägen hem. Var hemma sen någon gång vid 17.00 och vid 18.00 kom min fina hit för att pussas lite. Han skulle iväg till Björkvik ikväll så bad honom att komma förbi här innan han stack iväg.

Hursom, ska bli jävligt skönt med jullov snart (får det på onsdag), för då kan jag äntligen endast fokusera på teorin. Kan inte riktigt göra det när jag fortfarande har saker kvar i skolan, tur att det är över snart.


Sommar -11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0