Torsdag 15 dec - Jobbat med UF-företaget

Hej bloggen!

Idag efter jag slutat skolan så åkte jag, Madelene och Isabelle hem till Isabelle och jobbade med vårt UF-företag. Tror inte någon av oss var speciellt beredda på att vi skulle få så många beställningar. Men sådant är ju alltid roligt.
På tal om något helt annat så såg jag på Paulina Danielssons (paow.se) blogg att man tydligen kan använda ricinolja till håret för att få det att bli längre. Har aldrig hört om detta tidigare, men har sett på flera före- och efterbilder på olika bloggar så ser ut som det funkar. Tror minsann jag ska köpa mig lite ricinolja för att testa jag med, det kan ju knappast skada i alla fall! Det ska tydligen vara väldigt skonsamt för håret också. Vilket kan behövas då mitt hår ser ut som en rotborste.

Nu ska jag lägga mig i badet och plugga Teknikutveckling och företagande. Har prov imorgon!

/ Viktoria





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0