13 januari '11

Hej bloggen!

Det är ju öppet hus idag på Lindengymnasiet så måste vara i skolan från klockan 18.30 till 21.00 ungefär. Suger rätt hårt om jag får säga det själv, men vi kanske får sovmorgon någon annan dag för det. Skitbra!
Var även förut ute och åt med Mikaela och fixade present till Haza som fyller år. Ska till henne imorgon och på lördagkväll blir det nog norpan. Dessutom ska jag både kanske på lördag och helt säkert på söndag fotografera åt Zabina! Jag har en riktigt kul helg att se ifram emot!

Såg även en skitsnygg klänning från Nelly.com, i neeeeed it!


Kommentarer
Postat av: amanda

Ja precis, det är ju sant!

Okej, låter som en rolig helg :) Jag ska åka till min mamma över helgen och umgås med min familj där, annars inget speciellt. Kanske shopping, men vi får se :)

2011-01-13 @ 19:42:15
URL: http://mmaannddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0