2 söndag

Hej bloggen!
Sov ju som sagt sov jag och Andrea hos Haza igår, Allan var också där en stund och gjorde oss sällskap men drog sen någon gång runt kl 02.00. Sen på morgonen åkte jag buss en bit och blev sedan tvungen att gå och hämta min cykel som stod utanför Allan. Dock gjorde det inte så mycket, det var ytterst fint väder och jag lyssnade på Kent ♥.

Imorse när Hazas granne spelade dålig musik började jag läsa "Ego girl", hann med hela 66 sidor. Grym bok, ska få låna den av Haza. Trodde först att jag hade den hemma, men det var tydligen "Ego woman" jag hade istället.
Nu ikväll ska jag tillbaka till Haza, och imorgon ska jag umgås med bästa vän. Det blir bra, och på torsdag blir det kanske Trollhättan med Haza. Måste ju få en bra start på det här året. Vända det dåliga till det bra.
Update: Trollhättan lär nog få vänta ett tag, tråkigt.

Såg även att jag fått två till prenumeranter via bloglovin', sånt gillas! Fortsätt såååå!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0