A/Q

FRÅGA
Hejhopp, ditt hår är alltid så fint :) vad använder du för produkter egentligen?

SVAR
Man får tacka så mycket :). Ärligt talat använder jag bara shampoo och balsam av märket Syoss (inget särskilt med andra ord), någon enstaka gång händer det att jag använder spray. De är de enda produkterna jag använder så att säga. Jag tvättar mitt hår ganska ofta, men har blivit mindre på senare dagar då håret inte mår bra av att tvättas för ofta. Men annars så låter jag bli plattång, lock/vågtång och hårfön ligga så mycket som möjligt. Det är "hemligheten" bakom mitt hår ;)!


Kommentarer
Postat av: Fråga

Sicken fin blogg! Undrar var du köpt tröjan på bilden? :)

2011-01-06 @ 00:22:27
Postat av: Viktoria - fråga

Den kommer från ginatricot men finns nog inte kvar i butik längre :/.

2011-01-06 @ 11:19:19
URL: http://viem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0