10 juli - Shopping i NY


Victoria's secret lotions och parfymer



Michael Kors klocka och armband



Shorts, topp och tjocktröja från Hollister.


Linne och topp från Express.


Pikétröja från Lacoste.


Smink från bareMinerals och parfymen Clean - shower fresh.

Allt detta fick jag med mig hem idag från köpcentret. Tittade även på Ray-Ban glasögonen (som jag visat tidigare), tyvärr var de inte lika snygga på. Så jag skippar nog att köpa de. Men jag är riktigt nöjd med allt jag fick med mig idag, mest nöjd över klockan. Hade först tittat på Guess-klockarna, men tyckte att Michael Kors var snyggare.

Kommentarer
Postat av: Pzych0

Du får en puss om jag får en sportdryck! fniss

2011-07-12 @ 13:08:18
Postat av: chokladfreaks

Åh vilka fina plagg, jag ska till NY om 2 veckor och du har precis samma smak som mig vad gäller kläder. Klockan från MK var superfin, jag har spanat on den länge nu, får man fråga vad den gick på? =)

2011-07-18 @ 20:33:10
URL: http://chokladfreaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0