19 juli - NYC Ellis Island/Frihetsgudinnan

Hej bloggen!

Blev en heldag i NYC igår. Var verkligen helt slut när vi kom hem, för det var kanske 35° C ute och vi gick bra mycket. Trots att vi bara rörde oss inom ett område. Fick i alla fall riktigt snygga bilder på frihetsgudinnan och även på NYC. Tog bara med systemkameran, så ja. Ni får vänta tills jag kommer hem innan ni får se bilderna.
Vi åkte även över till Ellis Island, ni vet där folk emigrerade för att bli amerikanska medborgare. Så vi gick och kollade på en film de visade därinne, men eftersom historia aldrig intresserat mig så mycket så somnade jag till och med under visningen, haha.

Idag blir det en lugn dag, men lite för mycket filmtittande kanske. Imorgon ska vi åka till stranden och vara där hela dagen. Blir nog bra det, för min bränna börjar gå bort lite plus att jag har hemska shortslinjer.

/Viktoria ♥

Ellis Island


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0