Söndag, 3de juli 2011

Hej bloggen!

Har haft en riktigt slapp dag idag, har inte gjort något annat än att kolla på film på TV 1000. Rätt skönt ändå, söndagar suger oftast annars. Mina vänner har även kommit hem från P&L och ser verkligen fram emot att höra allt de varit med om.
Aja, nu är det bara en vecka kvar tills jag sitter på flygplanet på väg till världens bästa stad och land. Fy som jag längtar. Har även fått en tillsägelse att jag måste visa så mycket som möjligt därifrån, självklart ska jag försöka göra det. Måste även börja planera vad jag ska ha med mig, för jag vill få med mig så mycket som möjligt hem också så resväskan ska nog helst inte vara full när jag åker dit.

Denna helg har minst sagt varit oförutsägbar. Jag har nog haft alla känslor som man kan ha som människa, men jag lever ännu så det är väl bra. Jag mår bra trots det, men är lite omskakad bara. Därför passar min USA-resa alldeles perfekt nu. Det värsta är dock, när jag väl är hemma igen så kommer det kännas som tiden stått stilla här i Katrineholm. Dock när jag är hemma den 25 juli, så är det inte långt kvar tills jag fyller år (6 augusti) och de känns för jäkla bra måste jag säga. Är riktigt trött på att vara 17 år.

Edit: Jag åker redan på lördag, fick först för mig att den nionde var på söndag.

Bjuder på en bild på mig och Viktor från i fredags, och som Viktor skulle sagt: Sjuka brudz!


Kommentarer
Postat av: M E R E I

- hoppas du haft en bra helg :)!

2011-07-04 @ 12:24:10
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0