Tisdag, 5e juli 2011 - lite shopping

Hej bloggen!

Idag har skrivit en lista på vad jag ska ha med mig till USA. Blev en hel del, så jag hoppas allting får plats och att det även kommer finnas utrymme över. För som jag skrivit tidigare vill jag ju ha med mig så mycket som möjligt hem. Har även gjort en lista på vad jag ska leta efter.
Jag har även börjat packa ner några saker, samt lagt de kläder jag vill ha med mig i tvätten. På torsdag ska Julia färga håret på mig, var ju nere på stan igår och köpte hårfärg. Hade planerat att jag skulle hinna ner till stan idag med, men nu börjar det kännas lite för sent. Så jag åker ner dit imorgon istället och köper de saker som fattas på packningslistan.

Nyss beställde jag och mamma lite saker från Ellos. Massor av påslakan blev det, för snart kommer min syster flytta hemifrån och då kommer jag få ta över hennes rum. Så då kommer jag att köpa ny en ny dubbelsäng och då vill man ju helst att ens påslakan ska matcha med varandra. Beställde även hem en tjocktröja och ett par stövlar till hösten. Stövlarna är i äkta skinn också, galet snygga.



Bilder:
Ellos.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0