Tors 14 juli - NY

Hej bloggen!

Var inne i NYC igår och gick och kollade på en broadway-musikal som hette "Anything Goes". Jag är ingen musikal-människa egentligen, men jag tyckte att musikalen var hur bra som helst. De kan verkligen sin sak här. Efter musikalen var slut gick vi runt i Time Sq. Sjuuuukt grymt, man kunde verkligen känna energin som var där. Var även inne i världens största och då menar jag verkligen världens största Forever21. Den hade 4 våningar och det var verkligen hur stort som helst.
Vi gick även förbi Rockefeller center, det var riktigt fint där nu då de har dekorerat med massor av blommor och sånt. Dock var själva isbanan täckt av bord, stolar och restauranger. Så man såg inte riktigt isbanan, men men.
Kommer visa bilder på Time Sq och RC när jag är hemma, tog bara med mig systemkameran. Sryy!

Idag har vi bara tagit det lugnt, eftersom vi var i NYC hela dagen igår. Så vi åkte och handlade lite mat och sånt, efter det åkte vi ner till sjön igen och solade. Börjar äntligen bli riktigt brun. Imorgon blir det Harry Potter i 3D, som jag längtat. Dock tråkigt att det är sista filmen, älskar verkligen Harry Potter-filmerna. Buhuuu...

Snart kommer förresten måndagens shopping som jag glömt visa. Håll utkik!

Rockefeller Center under vintern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0