Bury me

Godkväll bloggen!

Hade en riktigt trevlig kväll igår, dock var det riktigt synd att det regnade. Men fick i alla fall låna ett paraply och jacka av Julia när jag skulle gå hem inatt. Så jag slapp bli blöt i alla fall. Lämnade även kvar min kamera hos Julia, så kan tyvärr inte visa er några bilder från igår som blev tagna.

Blev egentligen erbjuden att åka ut till Brevens? eller vad det nu hette ikväll. Tackade dock nej. Tror inte jag hade orkat dra mig ut dit, hade endast stått och halvsovit ändå. Så nu har jag idag legat och sovit i princip hela dagen, tills nu. Så nu är jag pigg istället. Så lär väl bli svårt att somna inatt. Så får väl försöka hitta någon bra rulle att ladda ner.

Aja, hoppas ni hade en bra Midsommar i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0