onsdag

Har fått lite "klagomål" från några i min klass ang. min blogg. Tydligen är den inte lika rolig längre och det håller jag med om. Jag har inte kvar lusten att blogga längre knappt, tyvärr. Känner mig snarare tvingad att jag borde blogga. Så vi får se. I höst lär jag säkert vara tillbaka och blogga dagligen, menar jag då. Men nu när det är sommar, så orkar jag inte sitta framför datorn och evigt berätta: idag har jag vart ute och gått eller idag var jag nere och solade på Djulö bla bla bla.
Så vi hörs, när vi hörs. Ciao!!!

Dock kan jag väl berätta att jumpsiuten från Nelly var jätteful på men att skorna var snygga, så jumpsuiten fick skickad tillbaka. Så har lite panik över vad jag ska ha mig på lördag. Aja, hejdå!


Kommentarer
Postat av: Vikdan

Är det strumpfezt eller? Go get'em girl!

2011-06-08 @ 16:39:02
URL: http://vikdan.blogg.se/
Postat av: jullan

Skicka över lite läsare till mig! ;D

2011-06-08 @ 17:11:02
URL: http://juliakraantz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha kvar bloggen för i helvete kvinna!!!!!!!!!!!!! Det är som mitt lördagsgodis

2011-06-09 @ 00:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0