Dear Friend

1,5 vecka. Sen är jag fri från allt som har med skola att göra. Det ska bli obeskrivligt skönt. Alla inlämningar och eyy prov ska vara klara och gjorda tills fredag. Sen har jag bara en redovisning och ett prov till veckan därpå. Sen så är jag klar.

Men men, vad har hänt denna helg. I fredags var jag hos Julia med Victor och Alex.
Igår var jag först i Norrköping och shoppade, senare på kvällen åkte jag ut på roadtrip i Katrineholm. Det var minst sagt spännande, haha. Trodde jag aldrig skulle säga det om Katrineholm, men det var sjukt mycket bilar överallt.
Idag har jag först varit ute på en promenad med Julia, senare åkte vi ner till Djulö med Kajsa och Lisa och träffade lite mer folk. Dock var det på tok för blåsigt nere på Djulö så vi åkte istället till GK och chillade där. Och just nu ligger jag i min säng och lyssnar på True Colors och slösurfar.
Sammanfattningsvis har det varit en helt okej helg. Ser dock riktigt mycket fram emot nästa helg, då blir det fest i Krämbol. Gött!

/Viktoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0