Måndag

Hej bloggen!

Min dag började redan vid 07.00 då mitt alarm ringde, dock låg jag och snoozade från till 7.30. Sedan gick jag från syster vid 08.00 ned till körskolan och hade min tredje körlektion. Denna gång fick jag prova att backa i gatuhörn, gick förvånandesvis väldigt bra. Då jag aldrig gjort det förut, dock ska jag prova hemma att backa i gatuhörn som inte är 90° som jag endast fick prova idag.
Nu idag ska jag försöka få ut pappa och övningsköra, igen. Annars så måste jag plugga då jag inte vill göra det i helgen, så lika bra att få det gjort nu.

/ Viktoria


Lite av vad jag hade på mig idag.
Nya leggings från ginatricot i manchester tyg och mina stövlar från ellos, älskar dom. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0