Söndag, 16 oktober

Godkväll bloggen!

Nu har jag suttit med en religions uppgift tills sista minuten ikväll, men nu är den äntligen klar och inskickad. Dock så väntar det mycket plugg nu nästa vecka. Ska ha en redovisning på tisdag plus att en engelska bok ska vara utläst tills då med. Sedan nästa söndag ska en bokrecesion på den engelska boken skickas in. Veckan därpå har jag även matteprov, men denna gång är jag inte efter med något kapitel. Så det känns skönt och slipper ha panik över det.

Nu ikväll hade jag gärna haft sovsällskap, men man får inte alltid som man vill. Inte speciellt kul att sova i 1,80 säng själv. Aja, nu ska jag försöka sova. Borde egentligen läsa min engelska bok, men min hjärna är utarbetad för denna kväll.

Godnatt!


Min andra halva och jag.

Kommentarer
Postat av: Joachim

Vem är vem? Så lika!

2011-10-17 @ 09:39:37
Postat av: Viktoria - Joachim

Svar: Haha, så lite är vi inte. Men min syster är till vänster och jag är till höger :)

2011-10-17 @ 19:44:58
URL: http://viem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0