Söndag 2 oktober 2011 - Godkväll

Godkväll på er!

Ligger för tillfället i sängen och gör inte ett smack. Har som vanligt mina kvällsfunderingar om allt möjligt. Helgen har varit okej, var rätt bakis igår men tur att jag lyckades pallra mig upp från sängen och göra något kul och vettigt. Har inte fotat på ett tag, så var skönt att hålla i kameran igår igen. Tror jag blev rätt matt efter ha fotat 400 barn och sedan ta kort på halva NY sen i somras. Intresset är absolut inte borta, men ibland behöver man lite uppehåll.
Imorgon inväntar en ny skolvecka, tack och lov har jag min underbara sovmorgon imorgon. Den gör verkligen så att man orkar med veckan. Ska även cykla ned till körskolan och göra lite prov imorgon. Måste hålla igång med teorin så jag inte tappar allt jag nyss lärt mig. Har även nästa körlektion nu på torsdag, dock vill jag gärna ut och köra nån dag innan så jag får träna på det jag lärde mig senast.

Aja, nu ska jag försöka hitta en rulle att kika på. Hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0