4 sep

Hej bloggen!

Gårdagen i Norrköping var riktigt grym, skönt att vara bland folk som inte alltid känner igen en. Dock var Puls rätt så överbefolkat så lite jobbigt var det att dansa eftersom man knappt fick något utrymme.
Nu idag kom jag hem vid klockan 13.00 och sedan sov jag enda fram till 18.00, kommer alltså inte kunna somna inatt. Aja, lyckad helg var det i alla fall. Nu några helger framför ska jag dock skippa alkohol och snabbmat i alla dess former. Kommer annars se ut som en gris lagom till nyår. Ska även ut och gå i veckan, saknar det faktiskt. Måste bara rota fram ett par hörlurar.

Nu ska jag kolla på Svensson Svensson och dricka min favorit Fun light smak - Peach Passion!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0