Matte D

Såååådär.....

Nu har jag suttit med matten i 2,5 timma. Började runt kl. 20.00 och fram tills nu ungefär. Förstår inte ens själv att jag stod ut, men när jag väl förstod uppgifterna så blev jag glad och orkade fortsätta vidare och gå igenom de andra momenten. Har nästan gått igenom alla delar på kapitlet vi har prov på. Måste dock gå upp på min sovmorgon imorgon för att plugga igen på de delarna jag inte hann med. Usch, men jag måste. Ifall jag vill klara provet imorgon. Har ju egentligen inte svårt för matte, men ibland kör det ihop sig ändå. Det här antar jag att det blir straffet för när man inte lyssnar på och har varit borta från lektionerna.
Aja, nu ska jag låta hjärnan vila lite genom att slå på Svensson Svensson. Behöver det efter denna dag.


Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0