Onsdag 21 sep - varit på körskolan

Hej bloggen!

Dagen började med lite skola som vanligt. Senare runt kl. 16:00 åkte jag ut och övningskörde med pappa. Gick förvåndandesvärt bra, då jag inte kört sen i maj någon gång. Körde faktiskt mig själv till körskolan och klarade det första provet också. Heja heja! Så nu är det 4 prov kvar som måste göras och ca 10-12 körlektioner innan risktvåan, uppskrivning och uppkörning får bokas. Okej, det är rätt mycket kvar, men det är bara att kämpa på.
Nu däremot ska jag ägna mig åt något mycket ointressantare och tråkigare... Matte D. Fy, har prov imorgon och har missat massa lektioner (känns det som) och kan absolut ingenting. Så ja, hur det går imorgon återstår att se. Ska i alla fall sätta igång nu.

/Viktoria

Matte D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0