Dumma dumma piercing!

Fan fan fan fan, ursäkta mig. Men har beslutat mig för att ta bort min navelpiercing för andra gången. Chansade och gjorde om hålet och visste riskerna, så typiskt. Ja, ja, jag får väl helt enkelt leva utan ett fint smycke i naveln. Ärret just nu är inte så mycket att hurra för. Men blir nog bättre när det börjar blekas bort. Men hellre några pluppar/gropar ovanför naveln än att det blir ett sträck (rumpnavel) haha. Min navelpiercing hade både börjat växat uppåt och nedåt så plupparna sitter rätt högt upp, eller nu låter kanske detta rätt så förvirrande, haha!

Bjuder på en liten bild så ni fattar.


Mina omtalande pluppar, haha!

Med navelpiercing, buhuu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0