Julia gästbloggar

Hej!
Viktoria sitter nu och jobbar röven av sig (knappast) och jag ligger hemma i min varma säng och myser. Hon har ingen aning om att jag skriver ett inlägg i hennes blogg så det blir en överraskning när hon kommer hem sen! Bruden väckte mig imorse så det är alltså hennes fel att jag har tråkigt nu. Men det gör inget för hon är toppen i alla fall den här tjejen! Anyways, Viktoria fyller år snart så hon ska firas, kan tyvärr inte dela med mig av vad presenten/presenterna är för något men jag lovar att det är bra! Sen är kräftskiva spikat och klart och jag kan inte säga att jag inte längtar för det gör jag. Flera roliga saker inom en snar framtid, kul!
Jag är lyckligt lottad!

Bara äkta vara ♥

/ juliakraantz.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0