sur irriterad bitterfitta

Verkar som Stockholm kanske blir inställt idag, kul. Jag har en klipptid på onsdag och jag borde kanske ha löshår med mig då efter jag sa det. Så överväger nu om jag ska åka SJÄLV till Stockholm. Blir bara så irriterad på att man planerar en sak sen skiter alla i det.
När jag dessutom skulle åka från Haza idag var busschaffören otrevlig. Han sa att jag borde stå upp så han fattar att han ska stanna? Bara för att det finns idioter som står vid busshållsplatser och sen inte går på. Aja, tycker inte man borde vara otrevlig i alla fall.

Provade skicka ett sms till 118800 om vad min blogg var för något. Såg det på blogg.se's hemsida att det var någon som hade gjort det.

Deras svar: viem.blogg.se verkar vara intressant för de som känner henne, men nu är det så att vi på 118800 inte känner henne. Visst verkar hon ha riktigt trevliga vänner, söta kläder och en skön humor, men det finns ingenting med hennes blogg som gör hennes särledes unik. Kanske kan hon försöka skriva om saker som väcker mer intresse hos folk? Då kommer chansen att bli en framgångsrik bloggare att öka mycket! Mvh 118800.

Jahapp, då vet man det haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0