Lördag 10 dec - tors, fre och lör

Hej bloggen!

Har inte hunnit med att uppdatera här de senaste dagarna. Men har vart på UF-mässa i torsdags och fått andra pris i tävlingen bästa monter, kändes fint!

Igår firade en massa härliga flickor VP som fyllde 18 år i onsdags. Blev en sväng på harrys också. Folk verkar även gått och blivit riktigt bittra. När jag stod i utgången och pratade med lite folk så kommer någon jävla bitterfitta (ursäkta ordvalet) ut och skriker att vi kan gå och prata någon annan stans, vad hände med att vara trevligt och kunna säga ursäkta, istället för att gapa på folk. Visserligen stod jag ivägen, men man kan fortfarande vara trevlig för det. På dansgolvet var det inte så mycket bättre heller, visst att folk går in i varandra. Inget jag bryr mig om eller blir förbannad över, men när folk börjar putta hårt på en för att man försöker komma förbi och dansa med sina vänner, ja då börjar man undra. Annars var det en trevlig kväll.

Idag har jag umgåtts hela dagen med min fina. Vi (han) lagade tacos åt oss. Kändes riktigt fint i kistan då jag inte har ätit det på så sjukt länge. Annars så åkte han hem nu ikväll igen, för att han skulle jobba imorgon. Får istället umgås med min sällskapssjuka pappa ikväll.

/ Viktoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0